Dienst na verkoop

U hebt een probleem?

COMAP lost het op.

Licht uw technisch-commercieel vertegenwoordiger in over uw probleem. Hij neemt de opvolging van uw aanvraag voor zijn rekening.

Contacteer de technisch-commercieel vertegenwoordiger van uw regio

Materiaal retourneren

Gelieve steeds contact op te nemen met uw COMAP vertegenwoordiger vóór u materiaal retour stuurt.
Elke retourzending moet vergezeld worden van een begeleidend schrijven met een duidelijke vermelding van de reden waarom het materiaal wordt teruggestuurd.
Voor een efficiënte opvolging, gelieve ook duidelijk een contactpersoon aan te geven met rechtstreeks telefoonnummer.

Elk teruggestuurd artikel wordt onderzocht door één van onze technici. Op basis van deze expertise neemt de technicus een beslissing over de compensatie.

Contact

Technische ondersteuning: 02 371 01 67

Telefonische bereikbaarheid

Maandag/donderdag 8u-12u en 13u-17u
Vrijdag: 8u-12u en 13u-15u